اخبار

معاون جدید مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در حوزه تایید صلاحیت نهادهای بازرسی کننده منصوب شد.

1401/1/25 پنجشنبه
.
طی حکمی از سوی انوشه رحمانی، رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، «محمدسجاد گازر»، به عنوان معاون جدید این مرکز در حوزه تایید صلاحیت نهادهای بازرسی کننده منصوب شد و مراسم معارفه صبح روز چهارشنبه 1401/01/24 در مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برگزار گردید.
طی این مراسم، رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، بر اجرای دقیق برنامه های توسعه و ارتقای سطح خدمات تایید صلاحیت در عرصه ملی و بین المللی تاکید نمود و تصریح نمود که تقویت بانکهای ارزیابان و متخصصین فنی در کلیه دامنه های بازرسی و توسعه خدمات در دامنه های جدید، ضمن رعایت اصول استقلال و بی طرفی از مهمترین برنامه های اجرایی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در سال 1401 خواهد بود.
معاون جدید مرکز ملی تایید صلاحیت ایران نیز که دارای مدرک دکترای مهندسی مکانیک و مدرس دانشگاه می باشد، در سخنرانی خود ضمن اشاره به اهمیت مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در کشور و نزد سایر دستگاه های اجرایی و نظارتی، وظیفه کارکنان این مرکز را در امر تایید صلاحیت نهادهای ارزیابی انطباق بسیار خطیر دانست.
در این مراسم که در حضور جمعی از همکاران مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برگزار گردید، از زحمات و خدمات ثریا سهیلی، معاون پیشین مرکز در حوزه تایید صلاحیت نهادهای بازرسی کننده، تقدیر و تشکر بعمل آمد.