اخبار

تصمیم گیری برای 9 آزمایشگاه آزمون و کالیبراسیون توسط مرکز ملی تایید صلاحیت ایران

1401/6/8 سه‌شنبه
دهمین جلسه كميته تاييد صلاحيت آزمايشگاه هاي آزمون و کالیبراسیون در تاریخ 1401/05/30 با حضور نمایندگان سازمانهای دولتی و انجمن های تخصصی در محل مركز ملي تاييد صلاحيت ايران برگزار گردید . مرکز ملی تایید صلاحیت ایران اعلام نمود: در اين جلسه مدارک و مستندات آزمایشگاه های مشروحه ذیل بر اساس استاندارد ایران- ایزو- آی ای سی 17025، گزارشات و توصیه های تیم های ارزیابی مرکز مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت که در نهایت با اعطاء گواهینامه برای 5 آزمایشگاه و با ابطال گواهینامه برای 1 آزمایشگاه و تجدید گواهینامه برای 3 آزمایشگاه دیگر موافقت گردید.
.
دهمین جلسه كميته تاييد صلاحيت آزمايشگاه هاي آزمون و کالیبراسیون در تاریخ 1401/05/30 با حضور نمایندگان سازمانهای دولتی و انجمن های تخصصی در محل مركز ملي تاييد صلاحيت ايران برگزار گردید . مرکز ملی تایید صلاحیت ایران اعلام نمود: در اين جلسه مدارک و مستندات آزمایشگاه های مشروحه ذیل بر اساس استاندارد ایران- ایزو- آی ای سی 17025، گزارشات و توصیه های تیم های ارزیابی مرکز مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت که در نهایت با اعطاء گواهینامه برای 5 آزمایشگاه و با ابطال گواهینامه برای  1 آزمایشگاه و تجدید گواهینامه برای 3 آزمایشگاه دیگر موافقت گردید.
  1. آزمایشگاه مهان آریسا دانش (اعطا) زمینه فعالیت: غذایی و کشاورزی
  2. آزمایشگاه سامانه های الکترونیکی و هوشمند جهاد دانشگاهی شریف (تجدید و گسترش دامنه) زمینه فعالیت: برق و الکترونیک-معیار مصرف انرژی
  3. آزمایشگاه زیست دارو دانش (اعطا) زمینه فعالیت: غذایی و کشاورزی-میکروبیولوژی
  4. آزمایشگاه آزمون گستر مینا (تجدید و تغییر دامنه) زمینه فعالیت: مصالح و فرآورده های ساختمانی و معدنی
  5. آزمایشگاه عملیات غیر صنعتی پازارگاد (اعطا) زمینه فعالیت: غذایی و کشاورزی
  6. آزمایشگاه دقت و محاسبه هنگام (تجدید) زمینه فعالیت: غذایی و کشاورزی-نساجی-بسته بندی و سلولوزی
  7. آزمایشگاه دانش آزمون پرهام جنوب (اعطا) زمینه فعالیت: غذایی و کشاورزی
  8. آزمایشگاه کنترل کیفیت صنایع ماد (ابطال) زمینه فعالیت: مکانیک و فلزشناسی
  9. آزمایشگاه اسپادان بهسیم (اعطا) زمینه فعالیت: برق و الکترونیک