نشست هماندیشی با هدف همافزایی، بررسی عملکرد، چالشها و ترسیم چشمانداز آینده درباره همکاری مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و جامعه ممیزی و بازرسی ایران به ریاست مهدی علی پور، سرپرست مرکز ملی تایید صلاحیت ایران یکشنبه 12 مردادماه سال جاری برگزار شد.
در ابتدای این نشست سرپرست مرکز ملی تایید صلاحیت ایران با بیان اینکه رشد فزایندهی آزمایشگاهها و شرکتهای بازرسی در سالهای اخیر موجب افزایش امور مرکز شده است، تاکید کرد : همكاری بینبخشی در فرآیند شناسایی نیازهای نهادهای ارزیابی انطباق که منجر به افزایش کارایی و بهبود کیفیت میشود، ضروری است.
علی پور با اشاره به جایگاه مرکز ملی تایید صلاحیت ایران افزود: مرکز در حال حاضر اصلیترین پل ارتباطی خانواده استاندارد با نهادهای بین المللی است و به طور حتم تقویت جایگاه آن موجب تقویت تمام اعضای این خانواده از جمله شرکتهای بازرسی است.
در پایان این نشست، ضمن بررسی چالش ها بر لزوم همکاری و تعامل در جلسات مستمر تاکید شد.