فرزانه انصاری رییس سازمان ملی استاندارد ایران در پیامی فرا رسیدن و تقارن اعیاد سعید فطر و نوروز 1405؛ را به تمامی تلاشگران عرضه نظام استاندارد در کشور تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان ملی استاندارد ایران، متن پیام به شرح ذیل است:
فرا رسيدن و تقارن اعیاد سعید فطر و نوروز باستانی سال ۱۴۰۵ و بهارطبیعت را به تمامی تلاشگران عرصه نظام استاندارد در کشور تبريك و تهنیت عرض می کنم،
درسالي كه گذشت، علیرغم شرایط سخت ناشی از جنگ های تحمیلی ۱۲روزه و رمضان و تمامی محدودیت ها با تلاش و همت شما همكاران محترم در اقصي نقاط كشور، توانستیم پیشرفت های خوبی در زمينه ارتقای استاندارد سازی و افزایش کیفیت محصولات و خدمات را درکشورفراهم آوریم،
درآستانه سال نو بر خود لازم مي دانم از همدلي، همكاري و همراهی صميمانه تمامي دست اندركاران نظام استاندارد که با انجام فعالیت در حوزه استاندارد در تحقق توسعه پایدار و رفاه اجتماعی مشارکت فعال داشتند تشکر و قدردانی نموده و سالي توام با سلامت و سرشار از بركت و معنويت و اعتلاي بیش از پیش نظام استاندارد در ایران عزیز را آرزو نمایم.
فرزانه انصاری
۲۸اسفندماه ۱۴۰۴