ریاست مرکز

بيشتر

سه‌شنبه1402/5/31

11:47:1

316

کویرتایر محصول تفکر انقلابی با چاشنی اخلاص و مدیریت جهادی است

رییس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران گفت: امروز کویرتایر به عنوان سند افتخار خراسان جنوبی ،محصول تفکر انقلابی با چاشنی اخلاص و مدیریت جهادی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان جنوبی ؛ سیدمحمود هاشمی در بازدید از کارخانه کویرتایراظهار داشت: تلاش،پشتکار و توجه به ظرفیتهای فن آورانه در کویرتایر موج میزند و کویرتایر در راستای اجرای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله) جهادی عمل کرده است.


وی با اشاره به فرمایش اکید رهبری(مدظله) که فرمودند:" نا امید نشوید" افزود:با مرور تاریخ بیست وچندساله کویرتایر در می یابیم که این واحد صنعتی علیرغم شرایط سخت و موانع سنگین هرگز ناامید نشده است که بخش اعظم آن به ارتباطات متافیزیکی و توکل به خدا مدیران مجموعه بر می گردد.

رییس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران ،ارتقاء گواهینامه های اعتباربخشی این مرکز به قابلیت جهانی و بین المللی را از سیاستهای این مرکز عنوان کرد وافزود:با دستیابی به این مهم هر آزمونی که در آزمایشگاه انجام شود اعتبار بین المللی دارد و دیگر نیازی به آزمون مجدد  محصولات برای صادرات نیست.


هاشمی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 2هزار آزمایشگاه در کشور اعتبار ملی و بیش از 1500 آزمایشگاه اعتبار استانی دارند تصریح کرد: استقرار الزامات ۱۷۰۲۵برای  همه آنها در بازه تعیین شده در دستور کار است.


وی اصل توجه به استانداردها و انطباق تولیدات کویرتایر با استاندارد را موید دو بال داخلی سازی و صادرات دانست و ابراز امیدورای کرد : در کوتاهترین زمان ممکن بحث اعطای اعتباربخشی تایید صلاحیت دو آزمایشگاه این شرکت در دستور کار قرار گیرد.


مدیرکل استاندارد استان  خراسان جنوبی هم در این بازدید با اشاره به اینکه کویرتایریکی از واحدهای استان که به اقتصاد مقاومتی توجه ویژه داشته است اظهار داشت:از تمامی نمونه های اخذ شده از این واحد تولیدی، هیچگونه انحراف و عدم انطباقی با استانداردها مشاهده نشده است.


مهدی دستورانی افرود:آزمایشگاه کالیبراسیون این شرکت در هفته استاندارد موفق به اخذ گواهینامه 17025 شد و دو آزمایشگاه دیگر نیز در نوبت اخذ این گواهینامه  هستند.


در ابتدای این مراسم مستند شکل یابی و تاسیس کویرتایر و  گزارش وضعیت فعلی شرکت ارائه و سپس از نمایشگاه داخلی سازی،خط تولید،آزمایشگاه کالیبراسیون و تست تایر بازدید بعمل آمد.
میهمانان در بدو ورود بر مزار شهید گمنام حاضر شدند و با نثار فاتحه یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

تصاویر